Що нового у Phonet?
Поточна серія оновлень платформи за осінь – початок зими виявилось багатою на нові запуски, доопрацювання та оптимізації. Ми обрали найцікавіші з них та розділили на дві статті.
1. Нова інтеграція з CRM Pipedrive
Це, мабуть, одна з найочікуваніших новинок цього сезону. Якщо Ви давно придивлялись до цієї CRM-системи, то тепер її можна повноцінно впровадити в свої процеси разом з ip-телефонією Phonet.
Інтеграція містить повний перелік необхідних функцій:
- запис і прослуховування дзвінків
- історія розмов в картці Контакту та Угоди
- автоматичне створення лідів чи угод при дзвінках
- постановка задач по пропущеним
- набір номеру телефону кліком
- направлення вхідних дзвінків на відповідальних за контакт (угоду)
- передача utm-міток з сервісів колл-треккінгу та кнопки зворотного дзвінка CallCatcher
Спробуйте інтеграцію, звернувшись до наших експертів телефонії.
2. Автоматична конфігурація програмних телефонів (Linphone) для комп’ютерів та смартфонів
“Працювати з корпоративною телефонію має бути ізі”, – подумали ми і розробили механізм для легкого автоматичного налаштування софтфонів на мобільних і комп’ютерах.
Налаштувати собі софтфон може тепер кожен, адже для цього більше не потрібні спеціальні знання. Пару кліків – все готово. Це дуже круто економить час, коли потрібно швидко приступити до роботи.
Наразі доступна автоконфігурація для програмного телефону Linphone.
Ознайомтесь з інструкціями, як встановити Linphone собі на комп’ютер або на смартфоні.
3. Зміна інтерфейсу налаштування користувача
Адміністраторам АТС просимо звернути увагу, що ми оптимізували інтерфейс з налаштуваннями користувача та зробили його більш зрозумілим. Функція “Завжди онлайн” тепер працює в автоматичному режимі, і не потребує активації через спеціальне поле.
Інструкцію з налаштувань можна переглянути ТУТ.
Читати Оновлення – Частина 2: Нові можливості в особистому кабінеті АТС