Все більш українських підприємців мігрують з російського софту – Bitrix та AmoCRM, обираючи комплексну українську CRM – KeyCRM. Сьогодні знайомимось з нею детальніше.
Спойлер: в ній вже є вбудований модуль телефонії Phonet без додаткових оплат 🙂
Що таке KeyCRM? Історія розвитку
KeyCRM вийшла на ринок у 2018 році, з фокусом на ecommerce підприємців, вміючи:
- підтягувати замовлення із світових (Etsy, Amazon, eBay), а пізніше – українських маркетплейсів (Rozetka, Prom, Allo), інтернет-магазинів, лендінгів
- робити відправки в «один клік» і автоматично генерувати ТТН більшості популярних служб доставки, локальних і зарубіжних; відстежувати рух товару і автоматично сповіщати про етап клієнту, «бачити» оплати (передоплати)
- управляти рухом товарів, та їх залишками на складах, синхронізувати з магазинами
- фіскалізувати операції прямо у замовленні, формувати чеки, завдяки вбудованому програмному РРО
- виводити статистику по продажам, товарам, магазинам, роботі менеджерів. В розділі Аналітика можна знайти затребуваний багатьма Звіт про прибуток і збитки (P&L).
Сьогодні KeyCRM стала універсальною, завдяки цілому ряду функцій, що вирішують завдання підприємців із сфери послуг, онлайн продажів, інфо-бізнесу, і навіть допомагають впорядкувати роботу державних установ та суспільних організацій.
В 2022 році в KeyCRM з’явився функціонал, що оптимізує процеси, на ручне опрацювання котрих, втрачається як мінімум 2-3 години на добу:
- Модуль для роботи із лідами. Система збирає запити потенційних клієнтів з усіх популярних джерел (онлайн магазини та форми на сайтах, месенджери, електронна пошта, телефонні дзвінки), та автоматизує їх обробку: розподіл задач між менеджерами з продажів, кастомні налаштування воронок; миттєве створення картки замовлення чи запису на послугу, в разі успішного закриття угоди.
- Модуль Чати, що переносить переписки з клієнтами в єдине вікно CRM. Інтеграції з соцмережами та месенджерами дійсно глибокі: наприклад, в Instagram система підтягує не тільки запити із Direct, а й коментарі до публікацій та сторіз, а також «вподобайки». А Viber та Telegram доступні не лише через боти, можна підключити також номерні (особисті) акаунти.
Які можливості надає телефонія у KeyCRM?
Модуль телефонії в KeyCRM був пропрацьований розробниками системи та працює “офіційно” згідно зі стандартами системи. Завдяки цьому телефонію (ip-телефонію) можна підключити всього за 10 хвилин.
Після підключення ip-телефонії менеджери зможуть взаємодіяти з інформацією в срм-системі та повністю оформляти нове замовлення/запис, стануть доступні наступні можливості, які дозволять працювати зручно, швидко та по-справжньому ефективно:
- додати в базу нового покупця, створивши картку Покупця або Замовлення одним кліком
- бачити хто дзвонить з тих хто звертався раніше та кліком відкрити картку з повною інформацією
- дзвонити кліком з CRM, цифри набирати не потрібно, для уникнення помилок та економії часу
- продивитись історію дзвінків та прослухати потрібний для поновлення деталей
- автоматично направляти дзвінки від клієнтів напряму на відповідального менеджера
Як підключити Phonet?
Зацікавили можливості ip-телефонії для KeyCRM і Ви вже використовуєте ip-телефонію Phonet? Детальніше про можливості які надає підключення до KeyCRM Phonet можна ознайомитись за цим посиланням, інтеграція безкоштовна!
Якщо у Вас ще немає акаунта KeyCRM, то його можна зареєструйте та налаштувати за 15-30 хвилин самостійно, без допомоги програмістів. При реєстрації надається можливість безкоштовного тесту до 30 днів!
Далі потрібно виконати 3 прості кроки по інструкції з налаштування інтеграцій телефонії Phonet з KeyCRM (5-10 хвилин).
Якщо залишились питання, Ви можете звернутись за безкоштовною консультацією до менеджера Phonet замовивши дзвінок, подзвонивши або залишивши заявку у формі на сайті, з радістю проконсультуємо.
Дякуємо за наданий матеріал для публікації Маргариті Кудриній, маркетологу KeyCRM.