Планування задач в TelerCRM

Розділ Задачі в Teler CRM

Розділ Задачі в оновленій TelerCRM від Phonet дає нові можливості для планування свого робочого часу та роботу команди.

Зокрема:

    • З’явились нагадування про початок виконання задачі в особистому кабінеті на електронну пошту;
    • Створювати задачу можна не тільки для себе, а й для інших членів команди чи підлеглих. При цьому інший користувач отримає повідомлення про нову задачу від Вас;
    • Прив’язувати контакт до задачі можна не тільки з розділу, а й з картки клієнта.

Хочете дізнатись, як користуватись розділом? Нижче наші поширені питання.

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

1. Як створити задачу під клієнта?

Задачу для взаємодії з клієнтом можна створити з його Картки або з розділу Задачі.


КАРТКА КОНТАКТУ

Відкрийте картку контакту. Внизу розділу “Історія активності” є блок для додавання коментарів. Змініть “Примітка” на “Задача”.

Додавання задачі з картки в TelerCRM

 

Оберіть Час виконання, Відповідального та Тип задачіДодайте опис та натисніть Зберегти.
Опис Задачі в Карці Контакту в Телер СРМ

 

РОЗДІЛ ЗАДАЧІ
Відкрийте розділ та натисніть на плюс в нижньому правому куті. У формі, що відкрилась вкажіть всі деталі задачі. Для прив’язки Контакту введіть його Ім’я чи номер телефону. Система знайде потрібну картку серед існуючої бази.
Додати задачу з розділу Задачі в ТелерСРМ

2. Як поставити задачу на іншого працівника?

Щоб призначити нову або створену задачу на іншого працівника, відкрийте її та оберіть ім’я працівника з випадаючого списку у полі “Відповідальний”. 

Зміна відповідального в Телер СРМ

При цьому зазначений працівник отримає повідомлення про нове завдання від Вас на електронну пошту та в особистому кабінеті CRM.

 

Зверніть увагу! В залежності від налаштування прав доступу, після зміни відповідального Ви можете втратити можливість переглядати або редагувати змінену задачу.

3. Як отримувати нагадування про задачу?

Нагадування про початок нової задачі користувач отримує автоматично.
Для задач, поставленных на весь день – на електронну пошту (на початку дня)

Для задач на конкретний час – на пошту (орієнтовно за 60 хв. до старту) та в особистий кабінет (за 10 і 1 хв. до старту).

Приклад нагадування про задачу в CRM Приклад нагадування в особистому кабінеті CRM

При бажанні, нагадування на пошту можна відключити у формі додавання задачі з розділу.

Ще не спробували оновлену TelerCRM? Замовляйте тестовий період у наших експертів!