ІР-телефонія для Інтернет-магазинів

IP-телефонія для інтернет-магазинів

Збираєтесь відкрити Інтернет-магазин? Або “прокачати” та масштабувати існуючий?

Ключові моменти успішної інтернет-торгівлі, без прив’язки до кількості артикулів у вас в магазині, будуть наступними:

    • Видимість ваших товарів на просторах інтернету для клієнтів (реалізується через рекламу і маркетинг)
    • Ефективна комунікація з ними
    • Правильно побудовані процеси закупок, складського обліку та відправки товарів.

У цій статті поговоримо про технічні особливості організації комунікації.

 

1. Комунікація з клієнтами в інтернет-продажах

Незважаючи на те, що месенджери та чати активно увірвались в онлайн-торгівлю, якщо у вас сайт з кількома десятками, сотнями, а то і тисячами товарів, клієнти в Україні набагато частіше обиратимуть “подзвонити”, а не “написати”, тому що хочуть отримати відповіді на свої питання швидко, “тут і зараз”, без довгих переписок.

Це може стосуватись наступних питань:

1. Уточнення та консультації по товару. Клієнт хоче дізнатись стосовно реальної наявності товару на складі або попросити допомоги в підборі потрібного артикулу чи його аналога.

2. Оформлення замовлення. Може відбуватись одразу в телефонному режимі після консультації по товару, або під час підтвердження замовлення, отриманого з сайту. Часто, саме в цей момент розмови з клієнтом менеджер може зробити апсейл, збільшити чек покупки, запропонувавши супутні товари або покращену конфігурацію замовлених.

3. Уточнення по доставці / Оплаті. Зазвичай дані по доставці вказуються під час оформлення, однак імовірні звернення клієнтів у випадку затримок чи якихось змін.

4. Рекламація / Повернення Товару. Звісно, небажаний етап продажу, однак якщо так сталось, даний етап також потребує консультації від менеджера.

Всі вищеназвані пункти означають, що при організації телефонної комунікації потрібно подбати про вирішення наступних питань:

      • Фіксація розмов, адже комунікацій з клієнтом може бути декілька
      • Зручна можливість для клієнта зв’язатись з менеджером через сайт
      • Можливість приймати велику кількість дзвінків (якщо у вас багато товарів, сезонні акції тощо)
      • Можливість для менеджерів та операторів працювати з різних куточків України і бути фізично не прив’язаними до складу без втрати ефективності
      • Мати інструменти для контролю, в т.ч. втрачених заявок.

Як Ви бачити, для вирішення цих задач вже буде недостатньо “просто мати робочий смартфон”.
Саме для цього використовуються ІР-телефонія разом з Віртуальною АТС.

2. Вирішення задач комунікації з ІР-телефонією та Віртуальною АТС

ІР-телефонія – це технологія, яка дозволяє здійснювати телефонні дзвінки зі “звичайних номерів” через Інтернет, без участі традиційних телефонних ліній. Існуючі стаціонарні та мобільні номери переводяться в формат для протоколів Інтернету (SIP) та підключаються до Віртуальної АТС (інші назви – Хмарна чи Комп’ютерна АТС).

Віртуальна АТС — це система для управління дзвінками, яка працює через Інтернет і дозволяє автоматично фіксувати і записувати розмови, робити переадресації, вести статистику і багато іншого. Більше 40 різних функцій. Віртуальна АТС не потребує фізичного обладнання, що робить її вигідною та гнучкою для бізнесів будь-якого масштабу. Вона легко інтегрується з CRM, що значно покращує внутрішні процеси.

А при використанні ІР-телефонії разом з Віртуальною АТС від Phonet Ви зможете отримати:

1. Фіксацію і Запис розмов, які відображені в Журналі дзвінків АТС, а при необхідності передаються у Вашу CRM

2. Call-Catcher – кнопку зворотного зв’язку для сайту, де клієнт може залишити свій номер телефону, при цьому АТС в цей автоматично зв’яже його з менеджером

3. Підключення багатоканальних міських та мобільних номерів, єдиного номеру 0800 ХХХ ХХХ або можливість об’єднати телефони різних операторів в одну систему.

4. Організацію телефонії для менеджерів через комп’ютер або підключення їх робочих смартфонів до АТС, щоб всі дзвінки фіксувались в одній системі. Без прив’язки до регіону України.

5. Контроль пропущених дзвінків (упущених заявок), по яким не передзвонили, та звіти.

Більш детально з всіма функціями АТС Phonet можна ознайомитись ТУТ


coolХочете отримати персональну пропозицію?
Замовляйте прорахунок на
sales@phonet.ua або за телефоном 0800 218 500 (безкоштовно по Україні)