Як підняти продажі? Чи хоча би припинити їх падіння в період карантину, коли “на вагу золота” кожна угода та кожен клієнт?
Це питання собі зараз задають багато РОПів та власників бізнесу. Серед причин “чому не йде”, крім досить типових, існують ще й неявні та підступні, бо на них не завжди звертають увагу.
Ви знаєте, що прямо в цю хвилину Ви можете дарувати нового клієнта конкурентам?
Як??? Просто набравши номер компанії чи замовивши зворотний дзвінок на сайті, клієнт чує: “Вибачте, всі номери зайняті”. Далі він або вона покладе слухавку і… як думаєте, подзвонить ще раз?
А якщо таких випадків буде декілька десятків за місяць?
Якими будуть Ваші результати?
Втрата продажів через те, що клієнту не відповіли на перший дзвінок вже стала хрестоматійним прикладом факапу для багатьох компаній.
Звичайно, Ви можете це просто прийняти, і не робити нічого.
Однак, є дуже легкий та швидкий спосіб виправити ситуацію.
А саме – зробити Ваш діючий “титульний” мобільний номер компанії багатоканальним.
Як це працює?
Багатоканальність означає, що коли в компанію зателефонував клієнт, якому потрібна тривала консультація, другий при цьому… теж додзвониться! Додзвониться також третій та четвертий клієнт, які зателефонували в той же час.
Все відбувається завдяки додатковим лініям, які підключаються до номерів операторів Vodafone, Kyivstar та Lifecell. І вони перетворюються в багатоканальні мобільні номери.
Головне:
- Ви зберігаєте свій номер компанії, який вже опублікований на сайті чи в рекламі
- Додаткові лінії підключаються протягом 1 години
- Ви перестаєте втрачати дзвінки!
Спробуйте та оцініть ефективність даного способу!
Зателефонуйте прямо зараз нашим експертам телефонії та дізнайтесь кращий варіант саме для Вашого бізнесу. Прорахунок проекту – абсолютно безкоштовно!