Доброго дня, друзі!
Ми продовжуємо відправляти російський софт вслід за кораблем та робимо огляд альтернатив від українського ринку.
Сьогодні в фокусі KeepinCRM.
Що це?
KeepinCRM – це українська CRM-система, яка орієнтована на малий і середній бізнес. Її головна фішка – максимальна автоматизація процесів.
Якщо у Вас більш складна структура компанії (наприклад, є філії), багатоетапні угоди, є декілька воронок продажів, індивідуальні бізнес-процеси або просто хочеться мати більше функціоналу за розумні кошти, то Вам однозначно потрібно придивитись до KeepinCRM.
Фактично, це не просто система для роботи з клієнтами, а інструмент для управління комерційною складовою Вашого бізнесу. Як торгового, так і сфери послуг.
Вона дозволяє:
- слідкувати за результатами продажів протягом місяця по детальним дашбордам
- генерувати звіти по дебіторській заборгованості (неоплачених угодах), структурах доходів по менеджерах з продажів тощо
- проводити документообіг зі створенням рахунків, договорів, актів безпосередньо в KeepinCRM
- повноцінно працювати зі складом
Ну і звісно – ефективно обробляти ліди, замовлення, ставити завдання по клієнту.
Все це можна робити в одній системі, завдяки пулу інтеграцій з CMS, маркетплейсами, перевізниками, банкінгом та провайдерами комунікацій.
Відповідно, KeepinCRM стане гарним помічником при роботі з товарним бізнесом та інтернет-магазинами.
Інтеграція з Phonet
З Phonet Ви зможете легко провести IP-телефонію в Вашу KeepinCRM, дзвонити клієнтам прямо з браузеру та вести облік телефонних комунікацій.
Як це буде виглядати?
Картка клієнта
Після інтеграції в картці клієнта з’явиться блок “Історія дзвінків”, де можна буде:
- Прослухати запис розмови
- Побачити історію розмов з клієнтом
Знаходячись у картці можна зателефонувати клієнту в 1 тиць (зверніть увагу на три крапки біля номеру телефону).
Вхідний дзвінок
- При вхідному дзвінку буде діяти прив’язка Клієнт-Співробітник, а це означає, що клієнти будуть автоматично потрапляти на свого профільного менеджера.
- При цьому, у браузері співробітника спливе повідомлення про дзвінок з Прізвищем та Ім’ям клієнта та Номер компанії, на який він телефонує (важливо, якщо у Вас різні номери прив’язані під різні продукти або сайти).
- Натиснувши на повідомлення, можна швидко перейти у картку клієнта.
Розділ Дзвінки
В цьому розділі можна бачити:
- дзвінки, отримані з Phonet CallCatcher (Кнопка зв’язку, отриманих через сайт)
- вхідні та вихідні дзвінки співробітників
Також, при активації будуть передаватися UTM-мітки з CallCatcher та системи відслідковування дзвінків Call-Tracking.
Як замовити?
Спробувати KeepinCRM можна безкоштовно, зареєструвавшись на САЙТІ КОМПАНІЇ.