Якщо Ви в пошуку “тієї самої CRM” вітчизняного виробництва, яка вирішить Ваші задачі, пропонуємо нову інформаційну підбірку, яка полегшить Вам вибір.
Більше детально про CRM-системи SalesDrive та KeepinCRM читайте в окремих статтях.
Представлені українські crm-системи заточені на роботу з товарним бізнесом або є більш універсальними, мають інтеграцію з телефонією Фонет або вона, як то кажуть, coming soon.
Також в статті ми намагалися виділити родзинку кожної CRM, ключову фішку, яка вирізняє її з-поміж інших.
Отже, почнемо.
CREATIO
Creatio – це потужна платформа для автоматизації процесів будь-якої складності від компанії Terrasoft. (раніше відома під назвою bpm’online).
Її головна фішка – впровадження low-code та no-code технологій (це означає, що для налаштувань під Вашу компанію не треба додатково програмувати, або робити це мінімально).
Блок під комерційні задачі компанії – Creatio CRM – складається з розділів для торгівлі (Creatio Sales), маркетингу (Creatio Marketing) та сервісної підтримки (Creatio Service).
Розділ Creatio Sales мають функції для:
- управління “довгими” продажами;
- максимально детального опису профілю клієнта;
- ведення замовлення від запиту клієнта до оплати і поетапних поставок;
- скорингу для визначення “теплих” лідів;
- партнерських та дилерських продажів тощо.
Про можливості інтеграції Creatio з телефонією від Phonet можна дізнатись ТУТ.
Платформа орієнтована на великий та середній бізнес.
OneBox OS
OneBox OS – це бізнес-платформа, яка використовує досить незвичний для українського ринку підхід до комплектування продукту – принцип “Збери сам”.
І в цьому родзинка платформи, адже з величезної кількості модулів та додатків, інтегрованих з OneBox, клієнт може сформувати конфігурацію CRM, яка відповідає задачам саме його компанії.
Серед ключових модулів:
- Базова комплектація: CRM, Контакти, Співробітники, Звіти, Автоматизація, Бізнес-процеси, Документи, Файлове сховище
- Логістика та служби доставки: Нова пошта, Укрпошта, Justin, Meest
- Конструктори сайтів і CMS: WordPress, Opencart, Magento, Хорошоп
- Маркетплейси: Rozetka, Prom.ua, Etsy, Ebay, Amazon
- Купа інших корисних додатків, якими можна доповнити свою систему.
Інтеграція з телефонією Фонет додасть зручності в обліку телефонних розмов з клієнтами, адже:
- зателефонувати можна просто одним кліком по номеру
- при вхідних та вихідних дзвінках буде спливати картка клієнта з CRM
- аудіозаписи розмов можна буде прослухати в розділі “Мої події”
- доступна вся історія дзвінків.
Щоб протестувати OneBox OS – зареєструйте безкоштовний тариф на САЙТІ.
KeyCRM
KeyCRM – це зручна CRM для інтернет-магазину. Вона заточена на роботу з вітчизняними та іноземними маркетплейсами, враховуює специфіку відправки товарів закордон, роботу по моделі дропшипінгу та багато іншого.
Головна її фішка – це максимально зрозумілий інтерфейс і “нічого зайвого”, що дозволяє Вам власноруч налаштувати систему і витратити на це лише 15 хвилин.
Система інтегрована з:
- Маркетплейсами: Etsy, eBay, Amazon, Rozetka, Prom, Алло, OLX
- CMS та конструкторами сайтів: WooCommerce, OpenCart, Magento, Shopify, Horoshop, тощо
- Службами доставки: Нова пошта, Укрпошта, Justin, Meest, UPS, DHL
- Платіжними сервісами: Приватбанк, Монобанк, WayForPay, Liqpay, Fondy
- Поштою та месенджерами: Viber, Telegram, Messenger, Instagram
Поєднавши Вашу KeyCRM з телефонією від Phonet, Ви зможете:
- телефонувати прямо з CRM в 1 клік
- бачити картку з імям клієнта при вхідному дзвінку
- оформлювати замовлення під час дзвінка та відправити його в обробку відповідно до воронки
- продивлятись історію дзвінків в окремій вкладці
Спробуйте KeyCRM безкоштовно протягом 30 днів, зареєструвавшись на САЙТІ
NetHunt
NetHunt – це CRM-система для малого бізнесу, який переріс Excel-таблиці, і хоче розвиватись далі. Представлена CRM в досить незвичному форматі – програми для середовища Google Workspace.
Що це означає? NetHunt не просто інтегрований з поштовим сервісом Gmail для відправки точкових імейлів клієнтам, він безпосередньо вбудована в його інтерфейс!
Ви зберігаєте дані та працюєте з замовленнями, контактами, задачами і т.д. з прямо з Вашої корпоративної поштової скриньки.
При цьому система має всі базові розділи класичної CRM-системи:
- Ліди та клієнти, які автоматично потрапляють в систему з різних каналів: Facebook Messenger, Linkedin, Google Contact, чату на сайті, вебформи
- Воронки продажів, з можливістю організувати воронки для різних продуктів, маркетингу
- Звіти: по обсягам продажів, клієнтам, менеджерам, джерелам, етапам воронки
Наразі NetHunt інтегрована з усіма ключовими сервісами Гугл, до який Ви так звикли: Календар, Диск, Gmail, Чат, Data Studio. Додатково – Чат для сайту (Intercom), Linkedin, Facebook Messenger.
#StandWithUkraine від Phonet
Ми підтримуємо вітчизняний бізнес та пропонуємо
2 місяці користування Віртуальною АТС Phonet безкоштовно!
Акція діє для нових клієнтів Phonet, при оплаті першого мінімального платежу в 239 грн.
Замовте зворотний дзвінок, і дізнайтесь деталі у наших експертів телефонії!