Займайтесь бізнесом, а не розробкою: сервіс Хорошоп та IP-телефонія для Ecommerce
Розвиваєте товарний бізнес в інтернеті? Крім обрання номенклатури товарів, постачальників, переговорів по ціні і складському обліку, Вам буде потрібно буде головне - сайт. Бо це Ваша вітрина, Ваш магазин і консультант разом. Як Ви думаєте, чи просто запустити готовий...
Транскрибація дзвінків з ШІ: Як штучний інтелект змінює обробку дзвінків та ефективність бізнесу
Штучний інтелект, AI, ШІ…Ви мабуть часто зустрічали ці слова в публікаціях постах чи на конференціях, а можливо і “гралися” з чатом GPT? Чи досі Ви вважаєте це хайпом для поціновувачів технологій? Тоді в мене для Вас погані новини. Скоріш за все, Ваші конкуренти вже...
ІР-телефонія для Інтернет-магазинів
Збираєтесь відкрити Інтернет-магазин? Або “прокачати” та масштабувати існуючий? Ключові моменти успішної інтернет-торгівлі, без прив'язки до кількості артикулів у вас в магазині, будуть наступними: Видимість ваших товарів на просторах інтернету для клієнтів...
Критичні помилки при виборі CRM-системи, рекомендації від KeepinCRM
У сучасному світі, де конкуренція зростає з кожним днем, збереження та покращення відносин з клієнтами й автоматизація процесів є необхідними для успішної роботи будь-якого бізнесу. Саме тому впровадження CRM-системи — це не просто тренд, а й важливий стратегічний...
Phonet оновлення. Квітень 24
Нові ролі доступів, можливості для задач, швидкі фільтри в журналах дзвінків, адаптація дизайну
Що важливо знати обʼєднуючи CRM та IP-телефонію розповідають експерти
Численні діджитал інструменти для внутрішнього та зовнішнього використання є невід’ємною частиною робочого процесу будь-якої компанії. Однак, велика кількість інструментів, які часто використовуються паралельно, можуть спричинити плутанину, якщо не оптимізувати...