Оновлення – Част.2: Особистий кабінет АТС
В першій статті по оновленню платформи Phonet ми приділили увагу новим фічам, сьогодні поговоримо про нововведення безпосередньо в особистому кабінеті АТС. 1. Лічильники в Журналі “Активні дзвінки” З новими показниками, які...
Платформа Phonet: Нові функції та можливості. Част.1
Що нового у Phonet? Поточна серія оновлень платформи за осінь - початок зими виявилось багатою на нові запуски, доопрацювання та оптимізації. Ми обрали найцікавіші з них та розділили на дві статті. 1. Нова інтеграція з CRM...
Нова інтеграція Phonet з CRM Pipedrive
Чекали на щось цікаве? Нова можливість від Phonet! Ми розробили інтеграцію з CRM Pipedrive. Це популярна європейська альтернатива для роботи з клієнтами, яка однозначно приверне Вашу увагу. Про Pipedrive Pipedrive - платформа, яка була розроблена...
Українські CRM-системи з телефонією Phonet. Огляд
Якщо Ви в пошуку “тієї самої CRM” вітчизняного виробництва, яка вирішить Ваші задачі, пропонуємо нову інформаційну підбірку, яка полегшить Вам вибір. Більше детально про CRM-системи SalesDrive та KeepinCRM читайте в окремих статтях. Представлені українські ...
KeepinCRM – зручна CRM для бізнесу. Тільки крутіше!
Доброго дня, друзі! Ми продовжуємо відправляти російський софт вслід за кораблем та робимо огляд альтернатив від українського ринку. Сьогодні в фокусі KeepinCRM. Що це? KeepinCRM - це українська CRM-система, яка орієнтована на малий і середній бізнес. Її головна фішка...
Що нового в допомогу маркетологам і не тільки
Доброго дня, дорогі друзі!На зв'язку Фонет. Пропонуємо добірку оновлень платформи Phonet, які будуть цікаві маркетологам, і не тільки.Отже, які з’явились додаткові можливості: 1.Передача події Замовлення дзвінка з CallCatcher (Кнопка зв’язку для сайта від Phonet) в...