Займайтесь бізнесом, а не розробкою: сервіс Хорошоп та IP-телефонія для Ecommerce

Сервіс Хорошоп та Фонет для Інтернет-магазину

Розвиваєте товарний бізнес в інтернеті? Крім обрання номенклатури товарів, постачальників, переговорів по ціні і складському обліку, Вам буде потрібно буде головне – сайт. Бо це Ваша вітрина, Ваш магазин і консультант разом.

Як Ви думаєте, чи просто запустити готовий сайт? Це може коштувати від декількох до десятків тисяч доларів і півроку життя, якщо робити його “з нуля” з програмістами, а можна піти іншим шляхом і скористатись якісними готовими платформами для Ecommerce. В них вже є готові інструменти, які потребують лише невеликої адаптації.

Це значно економить Ваш час і дозволяє не відволікатись від бізнес-процесів. Один з таких сервісів – це популярна платформа Хорошоп.

1.Можливості Хорошоп для E-commerce

Хорошоп – це українська платформа для запуску інтернет-магазинів, яка має інструменти для всього циклу – від гарного представлення номенклатури товарів і обслуговування замовлень до маркетингу і просування.

Наразі вона має понад 10 000 клієнтів, від невеликих роздрібних магазинчиків до відомих брендів, таких як “Жук.ua”, “Галичина” чи “Територія мінімальних цін (MIN територія)”

 

Які головні можливості та переваги платформи?

1. Запуск готового магазину протягом 5 днів
Завдяки наявності готових шаблонів, Вам достатньо просто обрати один з варіантів дизайну і почати імпортувати товари. При необхідності спеціалісти підтримки допоможуть Вам це зробити.

2. Адаптивний каталог, знижки і програми лояльності
Хорошоп містить зручний для пошуку каталог, який адаптується під різні екрани – комп’ютер, планшет чи мобільний. Це дуже важливо, адже в еру “mobile first” до 80% замовлень можуть здійснюватись саме зі смартфону. Також до товарів легко додавати статуси наявності на складі, знижки, промокоди тощо.

3. Кошик і оформлення замовлення
Платформа дозволяє оформлювати замовлення від зареєстрованим користувачам, так і від “гостям” сайту (як швидке замовлення). Інтеграції з поштовими службами та банківськими додатками дозволяють швидко обрати пункт призначення та оплатити товар.

Приклад швидкого замовлення з сайту Хорошоп

(Приклад замовлення з сайту Хорошоп)

4. SEO та Гугл Аналітика
Сайт на Horoshop дозволяє автоматично генерувати правильні і унікальні параметри для кожної сторінки з товарами (унікальні title, description, читабельні урли, правильна microdata), що покращить її видимість та позиції у пошуку. При запуску сайту, до нього зручно підключається Google Analytics для обліку трафіку та конверсій.

5. Обробка замовлень (картинка з сайту)
Базово працювати із замовленнями Ви можете через сам сайт, без підключення додаткових систем. Тут наглядно видно, на якому етапі обробки знаходиться замовлення, скільки нових та відкритих.

Якщо Вам потрібно більш професійна система для роботи з клієнтами та замовленнями з інтернет-магазину (CRM) – можете обрати серед популярних в Україні варіантів>>.  З більшістю CRM у Хорошоп є інтеграція.

Список замовлень в CMS Horoshop

(Приклад списку замовлення в CMS Хорошоп)

2.Комунікації на сайті: інтеграція ІР-телефонії Phonet на платформі від Хорошоп

Одна з важливих частин сайту – це додавання можливостей для спілкування з клієнтами. Зазвичай для цього додають 1-2 номери телефону в “шапці” сторінки або чат.

IP-телефонія в цілому, і зокрема інтеграції від Phonet дає Вам більше можливостей:

1.Контроль телефонних комунікацій

    • Відслідковувати телефонні комунікації в одному місці (Журналі дзвінків компанії),
    • Мати записи розмов з клієнтами (особливо важливо, якщо у Вас є контроль якості чи виник спірні моменти з клієнтом по замовленню)
    • Дивитись статистику і звіти

2.Телефонна система під Вашу кампанію

    • Налаштувати “міні колл-центр” з сценаріями прийому дзвінків, голосовою поштою, програванням привітальної мелодії тощо.
    • Підключити номери різних операторів зв’зку в т.ч. 0800 в одну систему
    • Отримати багатоканальність як для міських, так і мобільних номерів.

 

3.Віджет зворотного зв’язку – спеціальна Кнопка на сайті, яка дозволяє відвідувачу швидко замовити розмову з консультантом. За останні 5-7 років такі віджети вже стали певним стандартом для сайтів через зручність використання.

У віджеті Call-Catcher від Phonet Ви також будете мати utm-мітки, по яким користувач, який замовив дзвінок, перейшов на сайт.

Більш детально про Call-Catcher можете ознайомитись ТУТ>>
Як підключити Call-Catcher до Хорошоп. Дізнатись більше >> 

4.Call-Tracking – це сервіс, який навіть при дзвінку користувача на номер в “шапці сайту” покаже, з якого рекламного каналу, оголошення чи ключового слова прийшов клієнт. При цьому, Ви будете мати фіксацію, запис розмови, статистику в АТС та Вашій Гугл Аналітиці.

Детальніше про сервіс Call-Tracking від Phonet  ТУТ>>
Як підключити Call-Tracking до Horoshop. Дізнатись більше>> 

Бонус від Phonet

Хочете отримати всі класні можливості корпоративної телефонії для свого сайту по найкращим цінам? Скористайтесь нашими акціями та пропозиціями

-30% на тариф Віртуальної АТС при оплаті помісячно
-45% на АТС Phonet при оплаті за рік

Для отримання персональної пропозиції та додаткових знижок звертайтесь до наших експертів телефонії 0800 218 500