Будь як Мільярдер: Постав кнопку зворотного дзвінка на свій сайт

Ми відповімо Вам за 18 секунд, в іншому випадку дамо знижку в розмірі 450 фунтів. Зворотний відлік розпочато…
Це відомий епізод з автобіографії Річарда Бренсона — британського мільярдера, який швидко облетів світ і показав, наскільки високою може бути лояльність компанії до клієнта та рівень сервісу.
Можливо, у Вашій стратегії просування і не буде таких широких жестів, але важливе одне — клієнти люблять, коли з ними зв’язуються швидко або в максимально зручний час. Як це реалізувати зараз і ще крутіше???
Встановіть на Ваш сайт кнопку зворотного дзвінка Phonet CallCatcher!
Віджет зворотного дзвінка, ловец лідів, колбек (call-back)… У цієї «кнопки зв’язку» назв багато, але мета одна — перетворювати відвідувачів сайту на потенційних та реальних клієнтів.
1. Користувачі люблять Кнопку зворотного дзвінка. Чому?
Віджет зворотного дзвінка на мобільному телефоні
Сучасний смартфон — це не лише пристрій для дзвінків або засіб, щоб «вбити час» у чергах.
Через смартфон з кожним роком все більше користувачів в Україні шукають інформацію, замовляють послуги й здійснюють покупки. Щодо популярних товарів рітейлу, вже зараз кожна третя онлайн покупка оформлюється і оплачується за допомогою смартфона (згідно з дослідженням IPSOS, проведеним в Україні на замовлення Google у травні – червні 2018 року).
За даними того ж дослідження, понад 30% українців шукають інформацію про продукт через свій мобільний телефон. І, зайшовши на сайт виробника чи інтернет-магазину, у користувача гаджета виникає закономірне питання: Як легко і швидко подзвонити на контактний номер? Адже часто для цього потрібно вийти з браузера чи інтернет-додатку в режим набору номера. Запам’ятати дев’ять і більше цифр? Спробувати скопіювати їх на маленькому екрані смартфона? Шукати папірець, ручку, ще один телефон?
Тут на допомогу приходить Кнопка зворотного дзвінка. Достатньо ввести свій номер телефону у спеціальну форму, почекати 20 – 30 секунд, і клієнт на зв’язку з менеджером! Це просто і зручно!
Швидка консультація продавця
«Навіщо півгодини переписуватись у чаті, якщо зателефонувавши, можна дізнатись те, що я хочу, всього за пару хвилин?» – це питання ми самі часто чуємо від клієнтів.
Тому віджет зворотного дзвінка незамінний, коли потрібно дізнатися нюанси по товару або послузі: особливості комплектації, наявність певних кольорів на складі тощо. Це швидко!
Результат? Зростає лояльність клієнтів, а разом з нею — і кількість успішних угод!
Але водночас… Не всі кнопки зворотного дзвінка однаково корисні 🙁
Занадто великі, занадто нав’язливі — вони сприймаються як реклама, викликаючи роздратування і так звану «банерну сліпоту»
(Прим. “Феномен, при якому відвідувачі веб-сайтів не помічають рекламні банери, блоки або об’єкти, схожі на них” – Вікіпедія).
2. Сайти люблять Phonet CallCatcher. Чому?
“Зручність у використанні” – ось, що відрізняє дійсно корисну Кнопку зв’язку для сайту, яка максимально зручна як при замовленні дзвінків відвідувачами, так і при їх обробці операторами, менеджерами і маркетологами компанії.
Саме “зручність у використанні” стала основою при розробці CallCatcher – віджета зворотного дзвінка для сайтів від компанії Phonet, який:
Максимально адаптується під Ваш сайт
Віджет від Phonet “стане таким, як ти захочеш” – синім чи червоним, зеленим, жовтим або оранжевим. Розмістити його можна в будь-якому місці екрана сторінки сайту. Все залежить від Вашого бажання, корпоративних кольорів компанії, стилістики або розташування розділів сайту.
Змінюйте текст, шрифт напису Віджета, кількість секунд для передзвону оператором, додавайте інформацію про акції та знижки.

Зручний при практичному використанні
CallCatcher враховує нюанси роботи з сайтом як при заході з комп’ютера, так і смартфона чи планшета.
Наприклад, якщо на екрані комп’ютера Віджет на якійсь сторінці сайту перекрив текст статті, зображення або контакти, його можна легко перемістити в іншу частину екрана. Для цього достатньо натиснути на нього лівою кнопкою миші або тачпада і пересунути в потрібну сторону. (Спробуйте це зробити прямо зараз з “Кнопкою зв’язку”, яка розміщена на нашому сайті).
Під час перегляду сайту з телефону, кнопка віджета адаптується під розмір пристрою і зручно лягає в руці точно під великий палець.

Крім цього, система CallBack допомагає не помилитися при введенні номера телефону.
Якщо користувач вказав менше цифр, ніж передбачено форматом країни (для України – це менше 6 цифр), то система не робитиме дзвінок, а покаже повідомлення про помилку.

Допомагає клієнту забронювати зворотний дзвінок навіть у неробочий час компанії
Завдяки спеціальному таймеру, навіть вивчаючи Ваш сайт «за вечірнім чаєм» (неробочий для компанії час), клієнт може замовити дзвінок на години, коли Ваші співробітники вже в офісі (робочий час компанії). При цьому система автоматично розподіляє замовлення дзвінків, щоб у Вас 4 менеджери не мали відповісти на 7 замовлень зворотного дзвінка, які надійшли одночасно на початку робочого дня 🙂 Система буде пропонувати клієнтам різний час дзвінка по черзі, оскільки багато відвідувачів сайту вибирають перед встановлений час за замовчуванням (наприклад, 08:00).

Інтегрований з Google Analytics
Усі замовлення дзвінків будуть враховані в Google Analytics як “конверсії”. При цьому Ви побачите, з яких джерел (сайтів або рекламних оголошень) перейшов клієнт, що замовив дзвінок, зможете проаналізувати скільки у Вас було таких дзвінків протягом дня або тижня і багато іншого.

Інтегрований з CRM-системою і передає utm-мітки по кожному замовленому дзвінку
Разом з використанням Віртуальної АТС Phonet, приймати замовлення зворотного дзвінка і прослуховувати записи цих розмов можна прямо в CRM!
Також CallCatcher передає utm-мітки по кожному зворотному дзвінку в telerCRM (доступна для користувачів Віртуальної АТС з тарифу “Компанія”), картку контактів amoCRM і Бітрікс24.

Ця можливість — справжній помічник при визначенні вартості залучення та рекламних витрат на кожного клієнта.
І головне — встановити базову версію віджета Phonet CallCatcher на сайт можна абсолютно безкоштовно!
Замовте віджет зворотного дзвінка CallCatcher для свого сайту.
Будьте як Бренсон