Чому клієнти не можуть додзвонитися до компанії? Дізнайтесь зі Звітом «Графік співробітників»

Дзвінок... Ще дзвінок... «Вибачте, всі наші оператори зайняті». Клієнт поклав слухавку і за мить вже набирав номер Вашого конкурента...
Як зрозуміти, чому він не додзвонився? Невже справді всі співробітники кол-центру або відділу продажів у цей момент розмовляли? А може просто поставили телефони в режим «Пауза»*?
Скільки часу кожен співробітник витрачає на телефонні розмови з клієнтами протягом дня? Дізнайтесь з новим Звітом Віртуальної АТС «Графік співробітників».
*«Пауза» — це режим «Не турбувати» для зовнішніх вхідних дзвінків.
Його зазвичай використовують, коли не перебувають на робочому місці: у неробочий час, під час обіду, перерв або зустрічей. При встановленні режиму «пауза» на робочий телефон співробітника не можна додзвонитися безпосередньо ззовні. Лише внутрішнім зв’язком.
1. Нові можливості зі Звітом «Графік співробітників»
З новим звітом Ви зможете:
- Контролювати доступність Ваших співробітників для прийому дзвінків (Справді прикро, коли Ваша реклама або сайт «запрошує клієнта в гості», а подзвонивши, той стикається з «зачиненими дверима»);
- Аналізувати навантаження співробітника протягом дня: скільки у кожного було телефонних розмов і консультацій за день, і скільки вони стояли «на паузі»;
- Підвищувати особисту ефективність відділу продажів: визначати формат і стиль співробітника (тривалі розгорнуті «консультації-марафони» з кожним клієнтом чи короткі «спринти» по суті питань) та покращувати ведення клієнтів по воронці продажів.
2. Як виглядає звіт?
Звіт «Графік співробітників» знаходиться у вкладці «Аналітика» (Звіти) АТС. У ньому можна обрати дату і ПІБ співробітників, по яких Ви хочете переглянути дані.
У звіті відображаються:
- Імена та прізвища співробітників з їх внутрішнім номером;
- Період, коли співробітник стояв «на паузі» (режим «Не турбувати»);
- Звичайний режим (без дзвінків);
- Період, коли співробітник розмовляв по телефону.

При наведенні на різні проміжки графіка висвічується час кожного періоду.
Можлива ситуація, коли телефон стояв «на паузі», але при цьому співробітник розмовляв по телефону. Це означає внутрішні розмови з колегами або переведений зовнішній дзвінок від клієнта чи підрядника.
Хочете дізнатися більше? Зв’яжіться з нашим експертом з телефонії.