Дізнайтесь, за якою рекламою клієнт потрапив на сайт перед дзвінком

1. Колл-треккінг Phonet - нові можливості
З новими можливостями аналітики Phonet Call-Tracking для контролю ефективності рекламних кампаній Ви можете бачити не лише загальну статистику та аналітику переходів клієнтів, які зателефонували за номерами на сайті, але й детальну інформацію про кожен окремий дзвінок.
Інформація, яка передається до особистого кабінету АТС Phonet:
- канал (utm_medium);
- джерело (utm_source);
- рекламна кампанія (utm_campaign);
- ключове слово (utm_term);
- адреса сторінки, з якої було здійснено перехід (referrer);
- місцезнаходження (включно з IP-адресою клієнта);
- браузер, з якого здійснено перехід.
2. Де шукати?
Для цього Вам потрібно:
- Зайти до Особистого кабінету Вашої АТС Phonet у розділ «Журнал дзвінків».

2. У дзвінках з ідентифікатором call-tracker натиснути на іконку «Інформація про перехід». (Іконка — у правій частині Журналу дзвінків, Call-Tracking)

3. У вікні, що відкриється, Ви зможете переглянути інформацію щодо UTM-міток, місцезнаходження та браузера клієнта.

У вікні «Інформація про перехід» дані змінюються залежно від того, з якого джерела клієнт перейшов на Ваш сайт (наприклад, набравши адресу вручну в браузері, за платною рекламою, із соцмереж тощо), і які параметри були вказані в UTM-мітці.
Розвивайте Ваш бізнес з новими функціями IP-телефонії від Фонет! Ми щодня працюємо для Вас!