0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Пошук Phonet

Зміст:
Name Author
23.11.2017
4 хв

Дізнайтесь, за якою рекламою клієнт потрапив на сайт перед дзвінком

UTM-мітки в АТС Фонет

1. Колл-треккінг Phonet - нові можливості

З новими можливостями аналітики Phonet Call-Tracking для контролю ефективності рекламних кампаній Ви можете бачити не лише загальну статистику та аналітику переходів клієнтів, які зателефонували за номерами на сайті, але й детальну інформацію про кожен окремий дзвінок.

Інформація, яка передається до особистого кабінету АТС Phonet:

  • канал (utm_medium);

  • джерело (utm_source);

  • рекламна кампанія (utm_campaign);

  • ключове слово (utm_term);

  • адреса сторінки, з якої було здійснено перехід (referrer);

  • місцезнаходження (включно з IP-адресою клієнта);

  • браузер, з якого здійснено перехід.

2. Де шукати?

Для цього Вам потрібно:

  1. Зайти до Особистого кабінету Вашої АТС Phonet у розділ «Журнал дзвінків».
Журнал дзвінків в меню

2. У дзвінках з ідентифікатором call-tracker натиснути на іконку «Інформація про перехід». (Іконка — у правій частині Журналу дзвінків, Call-Tracking)

Інформація про перехід

3. У вікні, що відкриється, Ви зможете переглянути інформацію щодо UTM-міток, місцезнаходження та браузера клієнта.

Параметри інформації

У вікні «Інформація про перехід» дані змінюються залежно від того, з якого джерела клієнт перейшов на Ваш сайт (наприклад, набравши адресу вручну в браузері, за платною рекламою, із соцмереж тощо), і які параметри були вказані в UTM-мітці.

Розвивайте Ваш бізнес з новими функціями IP-телефонії від Фонет! Ми щодня працюємо для Вас!