0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Пошук Phonet

Зміст:
Name Author
29.08.2018
8 хв

Оптимізація реклами для сайтів та інтернет-магазинів: без Call-Tracking не розібратись

Колл-треккінг дл інтернет-магазинів

Зазвичай ефективність рекламних кампаній аналізується за звітами Google Analytics, а також даними рекламних кабінетів.

Проблема в тому, що ці сервіси не показують найголовнішого — телефонні дзвінки та звернення в компанію, так звані «конверсії за дзвінками».

Згідно з рядом досліджень поведінки споживачів, від 40 до 80% клієнтів (залежно від сфери бізнесу) телефонують до компанії перед покупкою: щоб проконсультуватися, уточнити деталі або залишити заявку.

Ви напевно знаєте, який відсоток угод у Вашому бізнесі закривається саме по телефону. Можливо, навіть 100% 🙂

Без урахування цих даних відбувається спотворення основних показників:

  • кількості конверсій, лідів і продажів з рекламного каналу/майданчика;

  • вартості ліда;

  • вартості угоди.

Через це спотворюється розрахунок окупності та прибутковості кампаній (ROMI), а також розподіл бюджету за каналами.

1. Phonet Call-Tracking відстежує дзвінки як конверсії

Call-Tracking — це система, яка дослівно перекладається як «відстеження дзвінків».

Вона закриває «прогалину» в даних інтернет-аналітики — фіксує дзвінки як конверсії, а також збирає докладні параметри переходу клієнта на сайт:

  • канал;

  • джерело;

  • рекламна кампанія;

  • ключове слово;

  • адреса сторінки, з якої здійснено перехід (referrer);

  • місцезнаходження;

  • браузер;

  • IP-адреса клієнта;

  • Google Client ID.

Вашим менеджерам з продажу більше не потрібно запитувати: «Звідки Ви про нас дізналися?» — система зробить це автоматично.

2. Оптимізація рекламних кампаній з Phonet Call-Tracking

Phonet Call-Tracking передає конверсії по дзвінках і дані про переходи клієнтів у особистий кабінет Call-Tracking, а також у Google Analytics. Самі записи розмов відображаються у журналі дзвінків Віртуальної АТС з позначкою «call-tracker».

Перед початком використання системи необхідно:

  1. Перевірити або прописати UTM-мітки для оголошень/кампаній/джерел.

  2. Налаштувати цілі в Google Analytics, зокрема на вхідні дзвінки з Call-Tracking.

Аналіз ефективності джерел онлайн і офлайн-реклами

З урахуванням дзвінків Ви отримаєте повну картину, які джерела — Google Ads, e-mail-розсилки чи реклама в соцмережах — є найбільш ефективними і приносять більше лідів і продажів.

Примітка: Дані про кількість конверсій по дзвінках — у статистиці особистого кабінету Phonet Call-Tracking, загальні — в Google Analytics при виборі параметра «Усі цілі».

Порівнявши вартість конверсії з кожного каналу, Ви легко визначите нерентабельні джерела (і вимкнете їх), а також зрозумієте, куди варто інвестувати більше бюджету.

Система також дає можливість оцінити ефективність офлайн-реклами: буклетів, флаєрів, постерів у транспорті, білбордів тощо — завдяки присвоєнню кожному каналу окремого номера телефону.

Аналіз ключових слів

Phonet Call-Tracking допомагає аналізувати прибутковість пошукових слів і запитів — це особливо важливо для багатопрофільних інтернет-магазинів.

Некоректне ключове слово часто «зливає» бюджет усієї кампанії. Визначити це можна тільки завдяки детальним даним про всі конверсії, включно з дзвінками.

Динамічний коллтрекінг від Phonet показує всі параметри переходу на сайт, включаючи конкретне ключове слово.

Прослуховуючи записи дзвінків з міткою “call-tracker”, Ви отримаєте ще й зворотний зв’язок: як насправді формулюють запити Ваші клієнти.

Визначення найкращого часу для реклами

Ви можете показувати рекламу тільки в найефективніші години/дні — коли надходить найбільше заявок. Або коригувати ставки:

  • підвищувати — для збільшення кількості заявок;

  • знижувати — якщо відділ продажу не справляється з навантаженням.

Phonet Call-Tracking дозволяє подивитися кількість конверсій по дзвінках з погодинною розбивкою в Google Analytics.

Ремаркетинг

Не забувайте налаштовувати ремаркетинг! Call-Tracking від Phonet допомагає формувати вузькі аудиторії з тих, хто телефонував, але ще не купив. А потім запустити рекламу в Facebook і Instagram саме на них.

Дізнайтесь більше на нашому сайті:

  • Як працює технологія Phonet Call-Tracking;

  • Які бувають види коллтрекінгу;

  • Як підключити послугу до Вашого сайту;

  • Замовте консультацію у наших експертів з телефонії.

Розвивайте бізнес ефективно — з Phonet Call-Tracking!