Оптимізація реклами для сайтів та інтернет-магазинів: без Call-Tracking не розібратись

Зазвичай ефективність рекламних кампаній аналізується за звітами Google Analytics, а також даними рекламних кабінетів.
Проблема в тому, що ці сервіси не показують найголовнішого — телефонні дзвінки та звернення в компанію, так звані «конверсії за дзвінками».
Згідно з рядом досліджень поведінки споживачів, від 40 до 80% клієнтів (залежно від сфери бізнесу) телефонують до компанії перед покупкою: щоб проконсультуватися, уточнити деталі або залишити заявку.
Ви напевно знаєте, який відсоток угод у Вашому бізнесі закривається саме по телефону. Можливо, навіть 100% 🙂
Без урахування цих даних відбувається спотворення основних показників:
- кількості конверсій, лідів і продажів з рекламного каналу/майданчика;
- вартості ліда;
- вартості угоди.
Через це спотворюється розрахунок окупності та прибутковості кампаній (ROMI), а також розподіл бюджету за каналами.
1. Phonet Call-Tracking відстежує дзвінки як конверсії

Call-Tracking — це система, яка дослівно перекладається як «відстеження дзвінків».
Вона закриває «прогалину» в даних інтернет-аналітики — фіксує дзвінки як конверсії, а також збирає докладні параметри переходу клієнта на сайт:
- канал;
- джерело;
- рекламна кампанія;
- ключове слово;
- адреса сторінки, з якої здійснено перехід (referrer);
- місцезнаходження;
- браузер;
- IP-адреса клієнта;
- Google Client ID.
Вашим менеджерам з продажу більше не потрібно запитувати: «Звідки Ви про нас дізналися?» — система зробить це автоматично.
2. Оптимізація рекламних кампаній з Phonet Call-Tracking
Phonet Call-Tracking передає конверсії по дзвінках і дані про переходи клієнтів у особистий кабінет Call-Tracking, а також у Google Analytics. Самі записи розмов відображаються у журналі дзвінків Віртуальної АТС з позначкою «call-tracker».
Перед початком використання системи необхідно:
- Перевірити або прописати UTM-мітки для оголошень/кампаній/джерел.
- Налаштувати цілі в Google Analytics, зокрема на вхідні дзвінки з Call-Tracking.
Аналіз ефективності джерел онлайн і офлайн-реклами
З урахуванням дзвінків Ви отримаєте повну картину, які джерела — Google Ads, e-mail-розсилки чи реклама в соцмережах — є найбільш ефективними і приносять більше лідів і продажів.
Примітка: Дані про кількість конверсій по дзвінках — у статистиці особистого кабінету Phonet Call-Tracking, загальні — в Google Analytics при виборі параметра «Усі цілі».
Порівнявши вартість конверсії з кожного каналу, Ви легко визначите нерентабельні джерела (і вимкнете їх), а також зрозумієте, куди варто інвестувати більше бюджету.
Система також дає можливість оцінити ефективність офлайн-реклами: буклетів, флаєрів, постерів у транспорті, білбордів тощо — завдяки присвоєнню кожному каналу окремого номера телефону.
Аналіз ключових слів

Phonet Call-Tracking допомагає аналізувати прибутковість пошукових слів і запитів — це особливо важливо для багатопрофільних інтернет-магазинів.
Некоректне ключове слово часто «зливає» бюджет усієї кампанії. Визначити це можна тільки завдяки детальним даним про всі конверсії, включно з дзвінками.
Динамічний коллтрекінг від Phonet показує всі параметри переходу на сайт, включаючи конкретне ключове слово.
Прослуховуючи записи дзвінків з міткою “call-tracker”, Ви отримаєте ще й зворотний зв’язок: як насправді формулюють запити Ваші клієнти.
Визначення найкращого часу для реклами
Ви можете показувати рекламу тільки в найефективніші години/дні — коли надходить найбільше заявок. Або коригувати ставки:
- підвищувати — для збільшення кількості заявок;
- знижувати — якщо відділ продажу не справляється з навантаженням.
Phonet Call-Tracking дозволяє подивитися кількість конверсій по дзвінках з погодинною розбивкою в Google Analytics.
Ремаркетинг
Не забувайте налаштовувати ремаркетинг! Call-Tracking від Phonet допомагає формувати вузькі аудиторії з тих, хто телефонував, але ще не купив. А потім запустити рекламу в Facebook і Instagram саме на них.
Дізнайтесь більше на нашому сайті:
- Як працює технологія Phonet Call-Tracking;
- Які бувають види коллтрекінгу;
- Як підключити послугу до Вашого сайту;
- Замовте консультацію у наших експертів з телефонії.
Розвивайте бізнес ефективно — з Phonet Call-Tracking!