0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Пошук Phonet

Зміст:
Name Author
28.10.2015
4 хв

Phonet на E-Commerce Congress 2015 в НСК "Олімпійський"

Презентація Фонет на E-Commerce Congress

Огляд

24 жовтня у Києві, в НСК "Олімпійський", відбувся Ukrainian E-Commerce Congress 2015.

Зараз можна сказати, що там були всі... Все знакові особи сучасного ринку електронної комерції в Україні або навіть ті, хто просто косвенно з ним пов'язаний.

Учасники та події заходу

На стендах були представлені компанії, що забезпечують доставку, сервіси електронних платежів та різноманітні інші компанії, що підтримують роботу та розвиток e-commerce в Україні.

Логістиці, як одному з найважливіших елементів функціонування електронної комерції, було приділено особливу увагу. Адже швидкість та якість доставки можуть вирішити долю як стартапу, так і великої компанії в цьому сегменті ринку.

Загалом захід відвідало понад 600 цільових відвідувачів. Це власники, керівники та топ-менеджери різних інтернет-магазинів, компаній, представлених на стендах, та ті, кому цікава ця ніша для інвестування та розвитку.

На двох паралельних майданчиках-програмних потоках відбулося 10 панельних дискусій за участі 63 експертів.

Phonet та презентації можливостей

Серед експертів-учасників та відвідувачів заходу були клієнти Phonet, які підходили до стенду компанії, щоб дізнатися про останні оновлення та плановані вдосконалення Віртуальної АТС.

На стенді Phonet відвідувачі реально дивувалися, коли дізнавалися, які можливості організації телефонии вже можуть бути впроваджені в їхніх компаніях завдяки IP-телефонії від Phonet за найбільш доступними тарифами. Завжди приємно бачити здивування та захоплення людей від тих можливостей, які самому здаються вже очевидними.

Окремо варто зазначити загальний інтерес представників інтернет-магазинів до можливості встановлення віджету зворотного дзвінка на сайт CallCatcher з автоматичним перезвоном клієнту, який замовив дзвінок. Оскільки ця функція справді підвищує конверсію будь-якого інтернет-магазину з простого відвідувача сайту в клієнта в середньому на 55%. А це дуже серйозний показник, щоб ігнорувати її використання у своєму інтернет-магазині.

Ukrainian E-Commerce Congress 2015, мабуть, найсерйозніша та масштабніша з усіх раніше проведених подібних заходів e-commerce в Україні.