Phonet на Міжнародному стоматологічному форумі IDF-2018

1. Огляд
02 жовтня 2018 року в МВЦ у Києві в рамках Міжнародного стоматологічного форуму пройшов тренінг «Дентальний менеджмент», покликаний дати нові відповіді та лайфхаки, як ефективно керувати сучасною стоматологічною клінікою та залучати клієнтів.
Як можна суттєво підвищити якість обслуговування та продажів у сфері медичних послуг завдяки сучасним технологіям, IP-телефонії та програмним продуктам від Phonet презентував CEO компанії Григорій Осадчий.
З кожним роком клієнти все більше звикають до гарного сервісу, причому не тільки в готелях, ресторанах, сервісно-ремонтних центрах, але й у більш віддалених від класичних сфер обслуговування бізнесах, куди входить і ринок медичних послуг.

Дуже часто рішення про вибір компанії (клініки та її послуг) за інших рівних умов залежить від, здавалося б, деталей і «дрібниць»: наскільки зручно зв’язатися або додзвонитися в компанію (в т.ч. у неробочий час), передзвонили тобі чи ні, звернулися по імені при повторному дзвінку і так далі.
Важливо зазначити, що на це впливає не тільки ввічливість і пунктуальність адміністратора та персоналу, але й грамотно побудовані й автоматизовані процеси.
2. Можливості Phonet для клінік
Тому під час свого виступу «IP-телефонія від Phonet: Нові технології для залучення клієнтів і підвищення якості обслуговування» Григорій Осадчий зробив акцент на можливостях IP-телефонії та Віртуальної АТС Phonet, яка «більше, ніж просто зв'язок» і має безліч функцій для відділів продажів і обслуговування клієнтів, маркетингу та ефективних бізнес-процесів.

Погодьтеся, з можливістю подзвонити контакту просто одним натисканням кнопки миші або тачпада, окремою карткою для кожного клієнта, де збережена не тільки контактна інформація, але й записи розмов з ним, або зручним списком пропущених дзвінків у вкладці «Потрібно передзвонити» обробляти дзвінки або вибудувати лояльність можна набагато швидше й успішніше.
При цьому керівник зможе зрозуміти, чи дотримуються стандарти обслуговування улюблених клієнтів, в т.ч. за його відсутності, завдяки можливості прослухати дзвінок і побачити, наскільки швидко адміністратори відповідають і передзвонюють по контактах.
Також додаткові маркетингові продукти Phonet – віджет зворотного дзвінка для сайту CallCatcher і система для зіставлення реклами та дзвінків клієнтів Phonet Call-Tracking дозволяють нарощувати продажі та оптимізувати рекламний бюджет.

Під час тренінгу «Дентальний менеджмент» ми раді були відзначити інтерес до автоматизації та нових технологій IP-телефонії Phonet від представників, адміністраторів і власників стоматологічних клінік і кабінетів з усієї України.
Сфера стоматологічних послуг на порозі нових трансформацій клієнтського сервісу!