0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Пошук Phonet

Зміст:
Name Author
21.04.2020
8 хв

Як контролювати витрати на зв’язок з новим звітом Віртуальної АТС?

Контроль витрат на розмови з Phonet

«Звідки у нас такі рахунки за телефонні розмови???» – такі вигуки ще часто можна почути в офісах різних компаній. Далі йдуть звернення до операторів зв’язку, запити на розшифровки дзвінків і купа витрачених нервів на з’ясування питання «чому?».

Для нас найважливіше – це спокій і гарний настрій наших клієнтів, тому ми створили Звіт за вихідними номерами, в якому відображаються всі номери, підключені до Вашої АТС!

1. Що таке Звіт «Вихідні за номерами»?

Це новий корисний інструмент від Phonet для контролю та оптимізації витрат на зв’язок у компанії, з яким Ви зможете:

  • відстежувати, скільки було наговорено з номерів у різних напрямках;

  • виявляти нетипові моменти (наприклад, що збільшилася кількість або тривалість дзвінків з мобільних на міські або міжнародні напрямки);

  • вчасно вжити заходів.

2. Як виглядає звіт?

У звіті відображаються номери, підключені до АТС, і напрямки, на які були дзвінки (основні мобільні оператори, дзвінки по Україні (міські) та міжнародні).

Також можна побачити загальну тривалість розмов у напрямку та кількість успішних дзвінків.

Звіт Вихідні за номерами Інтерфейс
Приклад інтерфейсу звіту

3. Де переглянути звіт?

Звіт «Вихідні за номерами» доступний у вкладці «Аналітика» (Звіти) АТС. У ньому можна вибрати період, за який Ви хочете переглянути дані, та номери телефонів – усі або лише вибрані.

4. Порада від Phonet

Якщо Ви бачите таку картину, то все гаразд! Витрати на зв’язок, пов’язані з маршрутизацією дзвінків, максимально оптимізовані.

Приклад наговорів в межах одного оператора

Але якщо з’являються такі — будьте уважні!

Приклад наговорів на інших операторів

Якщо «так не було задумано», то необхідно внести коригування в алгоритми маршрутизації або додати номери більш популярного у Вашій компанії оператора.

Хочете дізнатися більше? Наші експерти з телефонії допоможуть Вам!