Як контролювати витрати на зв’язок з новим звітом Віртуальної АТС?

«Звідки у нас такі рахунки за телефонні розмови???» – такі вигуки ще часто можна почути в офісах різних компаній. Далі йдуть звернення до операторів зв’язку, запити на розшифровки дзвінків і купа витрачених нервів на з’ясування питання «чому?».
Для нас найважливіше – це спокій і гарний настрій наших клієнтів, тому ми створили Звіт за вихідними номерами, в якому відображаються всі номери, підключені до Вашої АТС!
1. Що таке Звіт «Вихідні за номерами»?
Це новий корисний інструмент від Phonet для контролю та оптимізації витрат на зв’язок у компанії, з яким Ви зможете:
- відстежувати, скільки було наговорено з номерів у різних напрямках;
- виявляти нетипові моменти (наприклад, що збільшилася кількість або тривалість дзвінків з мобільних на міські або міжнародні напрямки);
- вчасно вжити заходів.
2. Як виглядає звіт?
У звіті відображаються номери, підключені до АТС, і напрямки, на які були дзвінки (основні мобільні оператори, дзвінки по Україні (міські) та міжнародні).
Також можна побачити загальну тривалість розмов у напрямку та кількість успішних дзвінків.

3. Де переглянути звіт?
Звіт «Вихідні за номерами» доступний у вкладці «Аналітика» (Звіти) АТС. У ньому можна вибрати період, за який Ви хочете переглянути дані, та номери телефонів – усі або лише вибрані.
4. Порада від Phonet
Якщо Ви бачите таку картину, то все гаразд! Витрати на зв’язок, пов’язані з маршрутизацією дзвінків, максимально оптимізовані.

Але якщо з’являються такі — будьте уважні!

Якщо «так не було задумано», то необхідно внести коригування в алгоритми маршрутизації або додати номери більш популярного у Вашій компанії оператора.
Хочете дізнатися більше? Наші експерти з телефонії допоможуть Вам!