Зустрічайте FMC — мобільну IP-телефонію

Думаєте, як легко та ефективно контролювати розмови співробітників з корпоративних мобільних телефонів? І як зробити так, щоб працівники на виїздах, об'єктах чи у відрядженнях залишалися частиною телефонної мережі компанії?
Тепер це можливо з FMC!
Ця нова спільна послуга від компаній Phonet та операторів зв’язку.
1. У чому інноваційність FMC?
FMC — це унікальна гібридна технологія, яка поєднує «стаціонарну» корпоративну IP-телефонію з мобільним зв’язком.
Сьогодні IP-телефонія вже стала справжнім must-have для українського бізнесу — незалежно від того, чи у вас 1 співробітник, чи 300.
Вона вирішує набагато більше завдань, ніж просто з'єднання абонентів, а саме:
- підвищує продажі та покращує клієнтський сервіс;
- оптимізує витрати компанії на зв’язок;
- дозволяє контролювати роботу співробітників;
- підтримує бізнес-процеси.
При наявності стабільного інтернету, IP-телефонів або гарнітур в офісі можна організувати якісний корпоративний зв’язок зі зручним обліком та записом усіх дзвінків.
Але що робити, якщо співробітник часто працює у відрядженні?
Адже робочий день багатьох фахівців наповнений виїзними зустрічами з клієнтами, партнерами, поїздками по регіонах — це, наприклад, агенти з нерухомості, працівники логістичних компаній, закупівельники, агротрейдери, сервісні інженери, кур’єри тощо.
До недавнього часу єдиним рішенням було видати працівникові корпоративний мобільний телефон. Проте в такому випадку він майже повністю випадав із системи обліку АТС і CRM.
Особливо це стосувалося вихідних дзвінків із мобільних — вони не фіксувалися в журналі викликів компанії, не записувалися й не потрапляли в аналітику 🙁
Установка софтфона вирішує проблему частково — якість зв’язку сильно залежить від Wi-Fi.
2. З послугою FMC Phonet усе змінилося!

Тепер співробітники не прив’язані до офісу, коли потрібно спілкуватися з клієнтами по робочому телефону. Взявши із собою FMC-трубку, працівник може приймати та здійснювати дзвінки в будь-якій точці України, і при цьому клієнти відчуватимуть, ніби він завжди в офісі!
3. Що таке FMC-трубка?
«FMC-трубка» — це звичайний мобільний телефон або смартфон, який працює в стандарті GSM.
З FMC-трубкою працівник:
- здійснює дзвінки через загальний номер компанії (або індивідуальний зовнішній номер);
- миттєво зв’язується з колегами по внутрішніх номерах;
- його дзвінки й записи автоматично фіксуються в АТС та CRM;
- бачить усю аналітику у звичному вигляді.
FMC відкриває новий рівень роботи з клієнтами, а керівнику надає більше контролю й розуміння ситуації у телефонній комунікації.
Гарантуємо — ви приємно здивуєтесь, наскільки зросте ефективність вашої компанії з FMC Phonet. Впровадьте — і переконайтесь у цьому самі!