0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Пошук Phonet

Зміст:
Name Author
13.09.2018
5 хв

Зустрічайте FMC — мобільну IP-телефонію

Підключити мобільні до АТС з Фонет

Думаєте, як легко та ефективно контролювати розмови співробітників з корпоративних мобільних телефонів? І як зробити так, щоб працівники на виїздах, об'єктах чи у відрядженнях залишалися частиною телефонної мережі компанії?

Тепер це можливо з FMC!

Ця нова спільна послуга від компаній Phonet та операторів зв’язку.

1. У чому інноваційність FMC?

FMC — це унікальна гібридна технологія, яка поєднує «стаціонарну» корпоративну IP-телефонію з мобільним зв’язком.

Сьогодні IP-телефонія вже стала справжнім must-have для українського бізнесу — незалежно від того, чи у вас 1 співробітник, чи 300.

Вона вирішує набагато більше завдань, ніж просто з'єднання абонентів, а саме:

  • підвищує продажі та покращує клієнтський сервіс;

  • оптимізує витрати компанії на зв’язок;

  • дозволяє контролювати роботу співробітників;

  • підтримує бізнес-процеси.

При наявності стабільного інтернету, IP-телефонів або гарнітур в офісі можна організувати якісний корпоративний зв’язок зі зручним обліком та записом усіх дзвінків.

Але що робити, якщо співробітник часто працює у відрядженні?

Адже робочий день багатьох фахівців наповнений виїзними зустрічами з клієнтами, партнерами, поїздками по регіонах — це, наприклад, агенти з нерухомості, працівники логістичних компаній, закупівельники, агротрейдери, сервісні інженери, кур’єри тощо.

До недавнього часу єдиним рішенням було видати працівникові корпоративний мобільний телефон. Проте в такому випадку він майже повністю випадав із системи обліку АТС і CRM.

Особливо це стосувалося вихідних дзвінків із мобільних — вони не фіксувалися в журналі викликів компанії, не записувалися й не потрапляли в аналітику 🙁

Установка софтфона вирішує проблему частково — якість зв’язку сильно залежить від Wi-Fi.

2. З послугою FMC Phonet усе змінилося!

Підключити співробітників по Україні в одну мережу

Тепер співробітники не прив’язані до офісу, коли потрібно спілкуватися з клієнтами по робочому телефону. Взявши із собою FMC-трубку, працівник може приймати та здійснювати дзвінки в будь-якій точці України, і при цьому клієнти відчуватимуть, ніби він завжди в офісі!

3. Що таке FMC-трубка?

«FMC-трубка» — це звичайний мобільний телефон або смартфон, який працює в стандарті GSM.

З FMC-трубкою працівник:

  • здійснює дзвінки через загальний номер компанії (або індивідуальний зовнішній номер);

  • миттєво зв’язується з колегами по внутрішніх номерах;

  • його дзвінки й записи автоматично фіксуються в АТС та CRM;

  • бачить усю аналітику у звичному вигляді.

FMC відкриває новий рівень роботи з клієнтами, а керівнику надає більше контролю й розуміння ситуації у телефонній комунікації.

Гарантуємо — ви приємно здивуєтесь, наскільки зросте ефективність вашої компанії з FMC Phonet. Впровадьте — і переконайтесь у цьому самі!

Дізнайтесь більше про послугу FMC