В першій статті по оновленню платформи Phonet ми приділили увагу новим фічам, сьогодні поговоримо про нововведення безпосередньо в особистому кабінеті АТС.
1. Лічильники в Журналі “Активні дзвінки”
З новими показниками, які змінюються в режимі онлайн, можна наочно бачити:
- скільки клієнтів або заявників зараз намагаються додзвонитись в компанію (“Очікують”)
- скільки зараз активних розмов (“Розмовляють”)
- загальну кількість дзвінків: активних та в очікуванні відповіді – вхідні і вихідні (“Всього активних”)
Функція корисна для керівників та супервайзерів.
2. Редагування Ім’я / Прізвища / Назви компанії з Журналу дзвінків
Якщо Ви користуєтесь telerCRM (вбудованою міні CRM від Phonet), спробуйте нову можливість швидко редагувати контакти прямо з Журналу дзвінків. Це економить дорогоцінний час, адже більше не потрібно відкривати кожну картку окремо для зміни базової інформації по клієнту.
Доступні поля для швидкого редагування – “Ім’я”, “Прізвище”, “Назва компанії”
Функція корисна для працівників відділу продажу, колл-центру, технічної підтримки та тих, хто активно взаємодіє з клієнтською базою.
3. Налаштування контактів: колонки списку загальної бази клієнтів
Для більшої зручності ми змінили візуальне відображення колонок Списку контактів.
У правій частині доступний весь перелік розділів. Оберіть найважливішу інформацію для швидкого відображення, перетягнувши потрібне поле в ліву сторону. Можна обрати як стандартні поля (Ім’я, Прізвище, Телефон тощо), так і специфічні для Вашого бізнесу (наприклад, Номер Договору, Служба доставки)
Налаштування колонок доступне через іконку шестерні у верхньому правому куті розділу Контакти.
4. Новий дизайн у продукті
Більше яскравих фарб у житті і у нашому продукті!
Ми розпочали оновлення дизайну особистого кабінету АТС Phonet, і наразі уже доступна нова сторінка для входу, яка гарантовано підніме Ваш настрій 🙂
Далі буде…