Привіт, друзі!
Зустрічайте оновлений розділ для CallCatcher – кнопки зв’язку Phonet (більш детально про сервіс можна дізнатись ТУТ). Він змінив зовнішній вигляд та отримав більше можливостей відслідковувати результати та ефективність інтернет-реклами.
Журнал дзвінків CallCatcher
Тепер переглядати історію по замовленим дзвінкам можна в самому розділі. В журналі, крім номерів клієнтів, відразу відкриті маркетингові дані – канал, джерело, кампанія, ключове слово, по якому клієнт перейшов на сайт перед замовленням дзвінка.
Більш повна інформація по кожному дзвінку доступна по іконці “Інформація про перехід”.
Створення та Редагування CallCatcher
Ви можете створити CallCatcher для нового лендінгу чи мовної версії сайту прямо з оновленого розділу. Для редагування існуючої кнопки зв’язку натисніть шестерню в верхньому правому куті екрану.
(Опції доступні для користувачів АТС з правами адміністратора)
Фільтри
У верхній частині екрану представлені такі фільтри:
1) Вибір Коллкетчеру
Дозволяє обрати, по якому сайту потрібно переглянути статистику
2) Вибір Періоду
Дозволяє швидко і зручно визначити потрібні дати
3) Інші фільтри
Також можна обрати фільтр відповідно до потрібної потрібної умови – працівника, який прийняв дзвінок, успішності дзвінка, типу контакту тощо.