Дзвінки для мультиворонок в KeyCRM, нові версії “Завдання”, “Заблоковані номери” та “Імпорт контактів”

Вітаємо! Вже стартував новий бізнес-сезон, а це значить, що час нових оновлень від Phonet!
У цьому пакеті ми для Вас підготували:
1. Розподіл дзвінків по різним воронкам у KeyCRM
Це налаштування створене спеціально для компаній, у яких є декілька інтернет-магазинів або груп товарів, для чого в CRM використовують різні воронки.
За замовчуванням усі дзвінки потрапляють в одну воронку. Якщо потрібно працювати з декількома, за кожною потрібно закріпити власні номери телефонів, які не будуть повторюватись.
Як це налаштувати (на прикладі KeyCRM)?
- Виділіть окремі номери телефонів для інтернет-магазинів / груп товарів / відділів (залежно від того, для чого ви використовуєте мультиворонки) та розмістіть їх на відповідних сайтах.
- В налаштуваннях KeyCRM створіть окремі коннектори телефонії під Phonet, кожен з них буде направляти дзвінки у свою воронку.
- У налаштуваннях інтеграції Віртуальної АТС для кожного номеру (або групи номерів) пропишіть вебхук потрібної воронки, отриманий у KeyCRM.


2. Нова версія розділу “Завдання” (TelerCRM від Phonet)
Новий розділ прийшов на заміну попередньої версії і як і раніше доступний з Головного меню. Він змінив інтерфейс і став набагато інформативнішим.
Картка завдання
Тепер більш компактна, дозволяє створити прямо з неї картку клієнта та отримала нові автоматичні статуси (До виконання / Активна / Прострочена / Завершена).

Формати відображення завдань
Як і раніше - “Календар” і “Список”. Але з суттєвими покращеннями. Календар можна переглядати за місяць / тиждень / день. Доступний графік задач по робочим годинам.
Завдання у Списку відсортовані одразу по статусу виконання. Спочатку Прострочені, далі Активні, До виконання і Завершені. Це дозволяє відразу візуально бачити список критичних завдань. Для завершених задач також відображається результати виконання.


Фільтри
Ви можете вільно відфільтрувати завдання по статусам виконання, відповідальному чи постановнику.
Розділ доступний з усіма можливостями на тарифах TelerCRM - Lite та Plus.
В тарифі Teler Freemium - робота тільки зі своїми завданнями.
3. Нова версія розділу "Заблоковані номери" (Чорний список)
Тепер управляти Чорним списком (заблокованими номерами) можна прямо з Журналів дзвінків АТС. Перехід в розділ доступний для Адміністраторів через іконку шестерні.

Він містить перелік номерів, а також інформацію, коли та ким номери були заблоковані.
Додавання нового номеру відбувається через кнопку внизу, видалення - через чекбокс таблиці.
4. Оновлений розділ “Імпорт контактів”
Крім більш сучасного дизайну розділу додано такі можливості:
- Самостійно обрати, на кого будуть призначені контакти, якщо відповідальний по ним відсутній у файлі
- Завантажувати значення, представлені у вигляді мульти списку чи поля “Так/Ні”
- Автоматична перевірка (валідація) даних на помилки перед завантаженням
- Візуальна діаграма, яка показує процес завантаження контактів у реальному часі

