0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Пошук Phonet

Зміст:
Name Author
02.10.2025
8 хв
Name Author
02.10.2025
8 хв

Дзвінки для мультиворонок в KeyCRM, нові версії “Завдання”, “Заблоковані номери” та “Імпорт контактів”

Вітаємо! Вже стартував новий бізнес-сезон, а це значить, що час нових оновлень від Phonet!

У цьому пакеті ми для Вас підготували:

1. Розподіл дзвінків по різним воронкам у KeyCRM

Це налаштування створене спеціально для компаній, у яких є декілька інтернет-магазинів або груп товарів, для чого в CRM використовують різні воронки.

За замовчуванням усі дзвінки потрапляють в одну воронку. Якщо потрібно працювати з декількома, за кожною потрібно закріпити власні номери телефонів, які не будуть повторюватись.

Як це налаштувати (на прикладі KeyCRM)?

  1. Виділіть окремі номери телефонів для інтернет-магазинів / груп товарів / відділів (залежно від того, для чого ви використовуєте мультиворонки) та розмістіть їх на відповідних сайтах.
  2. В налаштуваннях KeyCRM створіть окремі коннектори телефонії під Phonet, кожен з них буде направляти дзвінки у свою воронку.
  3. У налаштуваннях інтеграції  Віртуальної АТС для кожного номеру (або групи номерів) пропишіть вебхук потрібної воронки, отриманий у KeyCRM. 


Приклад коннектору телефонії під окрему воронку в KeyCRM

Приклад налаштувань вебхуків для окремої воронки в Phonet

2. Нова версія розділу “Завдання” (TelerCRM від Phonet)

Новий розділ прийшов на заміну попередньої версії і як і раніше доступний з Головного меню. Він змінив інтерфейс і став набагато інформативнішим.

Картка завдання

Тепер більш компактна, дозволяє створити прямо з неї картку клієнта та отримала нові автоматичні статуси (До виконання / Активна / Прострочена / Завершена).

Приклад додавання створення контакту із Завдання

Формати відображення завдань

Як і раніше -  “Календар” і “Список”. Але з суттєвими покращеннями. Календар можна переглядати за місяць / тиждень / день. Доступний графік задач по робочим годинам.

Завдання у Списку відсортовані одразу по статусу виконання. Спочатку Прострочені, далі Активні, До виконання і Завершені. Це дозволяє відразу візуально бачити список критичних завдань. Для завершених задач також відображається результати виконання.

Перегляд за тиждень

Перегляд списком

Фільтри

Ви можете вільно відфільтрувати завдання по статусам виконання, відповідальному чи постановнику.

Розділ доступний з усіма можливостями на тарифах TelerCRM - Lite та Plus.
В тарифі Teler Freemium - робота тільки зі своїми завданнями.

3. Нова версія розділу "Заблоковані номери" (Чорний список)

Тепер управляти Чорним списком (заблокованими номерами) можна прямо з Журналів дзвінків АТС. Перехід в розділ доступний для Адміністраторів через іконку шестерні.

Демонстраційні дані по Заблокованим номерам

Він містить перелік номерів, а також інформацію, коли та ким номери були заблоковані.

Додавання нового номеру відбувається через кнопку внизу, видалення - через чекбокс таблиці.

4. Оновлений розділ “Імпорт контактів”

Крім більш сучасного дизайну розділу додано такі можливості:

  • Самостійно обрати, на кого будуть призначені контакти, якщо відповідальний по ним відсутній у файлі 
  • Завантажувати значення, представлені у вигляді мульти списку чи поля “Так/Ні”
  • Автоматична перевірка (валідація) даних на помилки перед завантаженням
  • Візуальна діаграма, яка показує процес завантаження контактів у реальному часі

Додаткові поля на першому кроці імпорту

Приклад перевірки даних до завантаження контактів