Phonet на конференції ReService: Customer First 2024

Огляд
Phonet виступив партнером CX-конференції ReService: Customer First, організованої компанією Revisior. Захід відбувся 17 жовтня 2024 року в креативному просторі UNIT.City.
Подія об'єднала більше 300 міжнародних та українських учасників з галузей рітейлу, медицини, логістики та HoReCa, щоб поділитись досвідом та актуальнимим трендами у сфері клієнтського досвіду. Серед спікерів виступили представники таких компаній як: «KFC», «Hilton», «Comfy», «Добробут», СК «Арсенал страхування», «Figaro Catering», «Агромат», «Аврора», «Uklon» та ГК «Нові продукти».

На конференції обговорили такі основні теми:
- “Економіка вражень. Секрети успіху”
- “Робота в умовах хаосу: як організувати роботу кращого контакт-центру в українському ритейлі”
- “Культура сервісу починається з середини –Роль внутрішнього клієнта у створенні виняткового сервісу”
- “Формування лояльності та довіри — гра у довгу, довжиною у 31 рік”
- “Як за рахунок сервісу змінюються продукти, бізнеси та навіть галузі”
- “Клієнтський досвід на новій швидкості”
- “Лабіринти сервісу медичної мережі”.
Можливості Phonet
Phonet прийняв участь у заході та представив на стенді власні іноваційні рішення у сфері IP-телефонії та автоматизації. "Працюй на 100% з Телефонією та CRM" - нове гасло компанії, адже ми допомогаємо вічизняному бізнесу ставити більш ефективними та результативними. Серед наших продуктів - професійна телефонія для офісів і мережевих компаній, підключення мобільних до корпоративної АТС, інструменти для маркетингу і реклами і багато іншого.
Наприкінці події проводились розіграші подарунків, в тому числі брендованого павербанку від Phonet, який точно буде в нагоді переможниці.
