Phonet на Конференції власних торгових марок PrivateLabel-2024. Огляд події

1. Огляд
16-та міжнародна конференція PrivateLabel‑2024 відбулася 5–6 вересня 2024 року у Києві, організована TradeMasterGroup під гаслом “Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід”.
У заході взяли участь більше 500 учасників — представники роздрібних мереж, виробників та постачальників власних торгових марок. Конференція передбачала практичну програму: виступи, спеціальні переговорні столи та виставка рішень і продуктів ВТМ. Також відбулось вручення Національних премій PrivateLabel‑2024, відзначено найуспішніші бренди та рітейлери в різних номінаціях.
Серед спікерів:
- Марина Забарило (GfK) розглянула, що обирає покупець — бренд чи ВТМ
- Ірина Сивак (STRATEG Україна) поділилася стратегіями лояльності споживачів для ВТМ
- Олексій Шеремет (Freight Transport Partner) акцентував на ефективній логістиці для експорту приватних брендів
Серед учасників також були топ-менеджери з Auchan, NOVUS, Metro, EVA, Culinara, Epіцентр К та інші — всі поділилися кейсами про створення та просування ВТМ на внутрішньому й зовнішньому ринках.

2. Участь Phonet на PrivateLabel‑2024
На заході компанія Phonet презентувала власні рішення бізнес-телефонії, які допомагають компаніям автоматизовати бізнес-процеси у сфері комунікацій і продажів. Завдяки наявності інтеграцій з усіма популярними CRM-системами та іншими сервісами по маркетингу і клієнського сервісу, Phonet стає частиною Вашої екосистеми та допомагає бути ефективними на всі 100%.
