Яку CRM обрати серед досить великої кількості?
Особливо це питання стає актуальним у звʼязку з припиненням роботи bitrix24 на ринку України та видаленням всіх даних українських користувачів з 1-го червня 2023 року.
Спробуємо в цілому розглянути популярні в Україні CRM-системи, в яких є інтеграція з телефонією (Віртуальною АТС/IP-телефонією) Phonet, щоб зрозуміти які з них доцільно вивчати детальніше в залежності від потреб бізнесу.
Розглянемо: SalesDrive, KeyCRM, KeepinCRM, Perfectum, OneBox, Creatio, TelerCRM або Pipedrive.
Всі зазначені CRM українські, окрім Pipedrive, та мають інтеграцію з телефонією. Отже, мають більше вигідну тарифікацію ніж у західних CRM’ках та можливість комунікації з місцевою україномовною підтримкою для вирішення можливих питань.
SalesDrive
SalesDrive заточена саме під інтернет-магазини, якщо у Вас інтернет магазин, точно слід розглянути SalesDrive, на офіційному сайті так і зазначено “CRM для інтернет-магазину”. Має багато готових специфічних інтеграцій з сервісами потрібними саме інтернет-магазинам: це і різні маркетплейси та CMS (Rozetka, Prom, Olx, Хорошоп), для обліку складу, служби доставки товарів (Нова Пошта, Укрпошта), платіжні системи (Пиватбанк, Монобанк), різні месенджери (Telegram, Viber) і т. д.
Тарифікація: від 615 грн/міс за 2-х користувачів (при оплаті за рік), тарифікація залежить від кількості користувачів, з більшою кількістю користувачів вартість за коритсувача знижується.
Впровадження: SalesDrive типово не потребує допомоги інтеграторів, підтримка надається безпосередньо розробником CRM та входить в тарифікацію.
KeyCRM
KeyCRM в першу чергу створена для e-commerce, розділи називаються відповідно Замовлення та Покупці. KeyCRM має широкий перелік потрібних інтеграцій для інтернет торгівлі, ці інтеграції з Instagram, Viber, Telegram та з платформами Rozetka, Prom, Хорошоп та ін. На офіційному сайті зазначений що KeyCRM також підходить для компаній які надають послуги. CRM має приємний користувацький інтерфейс. Особливістю є відсутність тарифікації за користувачів CRM, а принцип тарифікації за залежно від кількості замовлень, що особливо зручно для сезонного бізнесу.
Тарифікація: $19/міс базовий тариф в якому включено 200 повних замовлень, 2 000 карток у воронках та 20 000 повідомлень у чатах; ще $19 для підключення платформ; і по $9 за додаткові обʼєми (200 повних замовлень, 2 000 карток у воронках, 20 000 повідомлень у чатах).
Впровадження: KeyCRM типово не потребує допомоги інтеграторів, підтримка надається безпосередньо розробником CRM та входить в тарифікацію.
KeepinCRM
KeepinCRM зрозуміла, має приємний інтерфейс, передбачена для малого та середнього бізнесу. Підходить для компаній які надають різного роду послуги і хочуть побудувати ефективну роботу менеджерів відділу Продажу. Може використовуватись для продажу товарів менеджерами. Має всі потрібні звичні для CRM розділи, Ліди, Угоди, Клієнти, Завдання та інші. Також є готові потрібні для зручної роботи інтеграції з допоміжними сервісами.
Тарифікація: від 299 грн/міс за додаткового користувача з повним функціоналом (1-й користувач безкоштовний з мінімально необхідним функціоналом). При більших кількостях користувачів передбачені додаткові пакетні знижки.
Впровадження: KeepinCRM типово не потребує допомоги інтеграторів, підтримка надається безпосередньо розробником CRM та входить в тарифікацію.
Perfectum
Perfectum CRM має 2 версії, хмарне рішення за абонплату та локальне (коробкову версію) зі сплатою ліцензій при підключенні. Ця CRM може налаштовуватися під різні індивідуальні процеси компанії. Perfectum передбачає можливість доопрацювань під задачі клієнтів. Можна обрати налаштування різних специфічних модулей, які потрібні під певні галузі бізнесу.
Тарифікація: від 1042 грн/міс за 5-х користувачів (при оплаті за рік), тарифікація залежить від кількості користувачів періоду оплати та підключених модулей з додатковими до базових можливостями.
Впровадження: Perfectum передбачає допомогу інтеграторів (або розробника системи) при впровадженні, яка оплачується окремо з підтримкою.
OneBox
OneBox пропонує як коробкове рішення зі встановленням на сервері клієна (раніше було тільки воно) так і хмарне рішення з різними принципами тарифікації (зараз у фокусі розвитку). У OneBox є готові конфігурацій CRM під певні сегменти бізнесу розроблені інтеграторами системи, та можливість підключення потрібних компонентів-можливостей з готового переліку (стоврені OneBox або партнерами), як наприклад інтеграція з телефонією, платежі, склади і т. п.
Тарифікація: 1-й варіант безкоштовно при використанні до 1000 мб (без обмеження по кількості користувачів), і $1,99/міс кожні наступні 1000 мб; 2-й варіант $29/міс за користувача, також доплата за придбані додатки.
Впровадження: OneBox, підтримує роботу самого програмного продукту і не надає клієнтську підтримку, підтримка надається партнерами інтеграторами, в яких купуються як пакетні хмарні тарифи, так і коробкова версія.
Creatio
Creatio популярна в світі система, орієнтована на глобальний ринок, з відповідною тарифікацією, має хмарну та коробкову (на сервері клієнта) версії, багато можливостей, найкраще підходить для великих і середніх компаній. Використовують для налаштування різноманітних індивідуальних бізнес-процесів. Зараз Creatio просуває no-code (без писання коду) налаштування. Але впровадження Creatio в індивідуальній конфігурації під Ваш бізнес (є базові конфігурації заточені під Продаж, Маркетинг та Сервіс) потребуватиме залучення спеціалістів.
Тарифікація: від $30/міс за користувача на пакеті з базовими можливостями напрямку Продажу (оплата не менше $2000 на рік протягом 3-х років), ціна за користувача зростає на пакетах з більшими можливостями до $60.
Впровадження: Creatio передбачає допомогу інтеграторів (або розробника системи) при впровадженні, яка оплачується окремо з підтримкою.
TelerCRM
TelerCRM вбудована в Віртуальну АТС Phonet CRM, яка підійде якщо використовуєте базові можливості роботи з клієнтами. Немаючи поки окремих сутностей як Лід або Угода, Канбан-дошки і т. п., має переваги щільної інтеграції з телефонією, такі можливості як історія дзвінків у картці клієнта з прослуховуванням, направлення дзвінків на відповідального, дзвінок кліком, інформація (utm-мітка) по якій рекламі клієнт (який дзвонить або замовив дзвінок) потрапив на сайт компанії, можливості додати в картку контакту власних полів та тегів для фільтрації стадії або за певною ознакою та ін..
Тарифікація: безкоштовно з тарифного пакету “Компанія” Віртуальної АТС з 10 користувачами вартістю 570 грн/міс при оплаті за рік.
Впровадження: TelerCRM дуже проста і зрозуміла, не потребує допомоги інтеграторів, підтримка надається безпосередньо розробником CRM та входить в тарифікацію.
Pipedrive
Pipedrive популярна західна CRM родом з Естонії, через це може не мати певних інтграцій з українськими сервісами, але має зручний зрозумілий інтерфейс, заточена на продажі, як зазначено на офіційному сайті створена продавцями для продавців. Незважаючи на “легкий” інтерфейс має потужні вбудовані можливості для забезпечення ефективної роботи, щоправда і тарифікація вища ніж в українських систем.
Тарифікація: від $12,5/міс за користувача на пакеті з самими базовими можливостями, ціна за користувача зростає на пакетах з більшими можливостями до $99.
Впровадження: Pipedrive типово не передбачає допомоги інтеграторів, підтримка надається розробником CRM та входить в тарифікацію.
Висновок
Резюмуючи можна зазначити, що якщо Ваш бізнес e-commerce, то можна розглянути SalesDrive та KeyCRM, якщо працюєте в сфері послуг та маєте відділ Продажу – то KeepinCRM або Pipedrive, якщо потрібно налаштувати більш складні індивідуальні рішення та процеси, де потрібне залучення спеціалістів інтеграторів, та можливо встановити рішення на своїх серверах – тоді це може бути Creatio, Perfectum або OneBox, для базової роботи з контактами підійде TelerCRM.
Також Ви можете звернутись до менеджерів Phonet для безкоштовної консультації, розуміючі Ваші потреби ми можемо надати більш конкретну пораду або надати контакти інтеграторів, які спеціалізуються на тих чи інших рішеннях.