Критичні помилки при виборі CRM-системи, рекомендації від KeepinCRM
У сучасному світі, де конкуренція зростає з кожним днем, збереження та покращення відносин з клієнтами й автоматизація процесів є необхідними для успішної роботи будь-якого бізнесу. Саме тому впровадження CRM-системи — це не просто тренд, а й важливий стратегічний...
Phonet оновлення. Квітень 24
Нові ролі доступів, можливості для задач, швидкі фільтри в журналах дзвінків, адаптація дизайну
Що важливо знати обʼєднуючи CRM та IP-телефонію розповідають експерти
Численні діджитал інструменти для внутрішнього та зовнішнього використання є невід’ємною частиною робочого процесу будь-якої компанії. Однак, велика кількість інструментів, які часто використовуються паралельно, можуть спричинити плутанину, якщо не оптимізувати...
Угоди та Воронка продажів в TelerCRM
Phonet представляє новий розділ для продажів в TelerCRM. Це зручний інструмент, який полегшить ведення та облік угод, особливо якщо у Вас не тільки короткі, а й “довгі” багатоетапні продажі. Візуальне відображення угод у Вигляді Канбан-дошки та Списку (з показом...
Планування задач в TelerCRM
Розділ Задачі в оновленій TelerCRM від Phonet дає нові можливості для планування свого робочого часу та роботу команди. Зокрема: З’явились нагадування про початок виконання задачі в особистому кабінеті на електронну пошту; Створювати задачу можна не тільки для себе, а...
Робота з клієнтами в TelerCRM
Новий дизайн розділу Контакти в оновленій версії TelerCRM від Phonet! Розділ став більш зручним, з кращою можливістю відображення Списку контактів. Також серед нового та корисного функціоналу для роботи з клієнтами: Можливість відновити видалені контакти протягом 30...